Les, a small time celebrity photographer, aches to get that one great picture which will get him noticed. He meets Toby, a homeless young man with no direction except a vague desire to become an actor. Luck intervenes for Toby when he gets a chance meeting with K?Harma Leeds, the hottest pop star of the moment. Instant chemistry sparks between them, causing friction between Toby and new found friend Les. When Les betrays Toby?s trust, Toby turns his back on him. But although he finds fame for himself, Tony doesn?t forget his humbler beginnings and those who helped him along the way.