In the 40s, Martha Beck and Raymond Fernandez were the most wanted couple in America. Known as the "Lonely Hearts Killers", these lovers of duplicity, easy money and kinky sex would swindle and viciously murder the war widows and wealthy women unlucky enough to answer the personal ads in which Ray would describe himself as a sexy Latin Lover. Martha posed as his sister. They committed around twenty crimes. Detective Elmer C. Robinson participated in their capture in 1949. Lonely Hearts reconstructs these true facts.