A highly intimate musical portrait of Neil Young filmed at the promotional concert for his Prairie Wind CD in Nashville?s Ryman Auditorium. The music offers a rich and emotional look at Young?s relationship with his friends and family, with mortality and the passing of time. He is accompanied on stage by many a former musical accomplice, including his wife Pegi Young, country music star Emmylou Harris, and the guitarist Ben Keith.