In Paris, love is everywhere: in its bars and cafés, under the Eiffel Tower, and even in the Metro running beneath its streets. In Paris, je t?aime, prepare to see the city in a way you?ve never imagined. It?s Paris as seen through the eyes of some of the world?s most acclaimed filmmakers. Each one was invited to tell a story set in one of the city?s neighbourhoods. The result is a kaleidoscope of stories about joy, separation, unexpected strange encounters and, above all, about love. Featuring an incredible international cast, including Natalie Portman, Fanny Ardant, Elijah Wood, Nick Nolte, Juliette Binoche, Willem Dafoe, Bob Hoskins, Gena Rowlands, Ben Gazzara, Gérard Depardieu and Steve Buscemi, Paris, je t?aime shows Paris as never before, reigniting your love for the world?s most romantic city.