In the dizzying world of New York fashion, Runway is the Holy Grail. Overseen with a finely manicured fist by Miranda Priestly, the magazine is a fearsome gauntlet for anyone who wants to succeed in the fashion world. A stint as Miranda?s assistant could blast open the doors for recent college graduate Andy Sachs. More college drab than haute couture, she stands alone among the small army of superslim fashion divas on the magazine staff. But when Andy comes in for the job, it dawns on her that making it in the industry will take more than drive and determination. And her ultimate test stands before her in head-to-toe Prada.