On 3rd March 1976, during a workers? meeting in Vitoria, the Police shot five people dead and injured over a hundred. That same night, furious, Llach composed what was to become one of the most emblematic songs of the Transition: Campanades a morts. Now, thirty years later, Lluís Llach returns to Vitoria to sing the song at a packed concert in memory of the victims of that 3rd March. A journey through space and time led by the music and words of Llach himself, featuring a mixture of autobiographic memories with images and testimonies of those who were involved in the events. This is the story of a song, a portrait of the person who wrote it and a look at the facts that inspired it. A call and a demand for the constant refusal to forget.