Winter is approaching. In a factory snow chains division, orders are starting to mount up. Javier, the manager, asks for more workers. Jairo is brought along from another section. Ángela and Karmentxu arrive from a temp agency. Unawares, Ángela starts breaking the rules, setting the ball of change in motion. Work becomes a game, and the cold, gray factory building, a place in which to have fun.