A documentary constituting Monicelli's affectionate tribute to a valued collaborator and great friend, with the appearance of Suso Cecchi d?Amico, Bruno Moretti, Lina Wertmüller, Franco Zeffirelli and archive images of Federico Fellini and Nino Rota himself.