Maddalena Ciarrapico leaves her job in Italy to join her fiancé, Michele Bruni, in New York. But they won?t allow her through airport customs as she?s carrying a mortadella sausage and American laws forbid the entrance of cold meats to the USA. Refusing to leave it, Maddalena finds herself in increasingly deeper water.