Santiago is leaving his family. The judge has ruled that he must stay away from his wife and children. Not only that, but these events and his lifestyle "oblige" him to work in a friend's bar. However, he gets the sack. This is the beginning of the worst time in his life, forcing him to face his reality and the responsibility of doing something about it or dying.