The lodging house owned by Rosa Carbajal at the corner of Shakespeare and Victor Hugo streets in Mexico City conceals an intimate, passionate story. Twenty years ago, Rosa met Jorge Riosse, a young tenant who became her closest friend. For 8 years, his stay in the house left indelible marks on those who knew him. But it wasn?t until his sudden death that the darkest features of his personality came to light. A profound biological sketch of two people, lonely in their own way or in spite of themselves, strongly and strangely interwoven with one another.