Laura returns with her family to the orphanage in which she grew up with dreams of opening a home for disabled children. Young Simon, her son, starts playing strange games that soon have her extremely worried as they progress from simple diversion to become a threat. A series of unexpected events oblige Laura to delve into the dramatic past of the house that was her home as a child.