Like a confused Ulysses, Marc doesn?t know how to go about tackling his life on completing his university degree. Apathy and frustration push him to accept a strange job in the tourist seaside town in which his grandmother lives. The relationship that grows between the two and her sudden death makes Marc aware of his own decisions. An intimate portrayal of the road to adulthood.