Desperate to be like La Lupe, Yolanda wants to be a singer at any price. She?ll do whatever it takes, nothing and nobody will get in her way. And if to get what she wants she has to go against her father?s wishes, all the better; she?d do anything not to stay in her village being just another woman, of the kind that gets married, puts on weight, and gives birth to children one after the other.