When she was little, Raquel couldn?t understand why everyone was always talking about love: on the radio at home, on TV, in Saturday afternoon films and, above all, in songs. She wondered what would happen if she never found anyone to love her. Now Raquel is going to live with Tomás. She?ll have to consider how far she?s prepared to go for love as she discovers the endearing and more complicated aspects of truly caring for someone.