Raquel, Martiño and Armando are three friends on the threshold of adulthood. The summer seems to be like all others, with parties and evenings by the river... but this time nothing will be like before. Martiño and Armando's newfound desire for Raquel and the possible sale to Armando's father's mining company of Pradolongo, a mountain pasture owned by Martiño's family, will lead the three friends to reconsider their dreams and the bonds that have held them together since childhood.