When three forty-something-year-old siblings in Istanbul receive a call one night that their ageing mother has disappeared from her home on the Western Black Sea Coast of Turkey, the three set out to find her, momentarily setting aside their problems. As the siblings come together, the tensions between them quickly become apparent, like Pandora's box spilling open. They come to realize that they know very little about each other. And even more so, they are forced to reflect on their own shortcomings.