An action comedy about a group of self-absorbed actors who set out to make the most expensive war film ever. After ballooning costs (and the spoiled actors? outsized egos) force the studio to cancel the movie, the frustrated director refuses to stop shooting, leading the cast into the jungles of Southest Asia to make the film ?more realistic?; but there they run into the real bad guys.