Set in Yokohama, which, like most port cities, is noted for the prevalence of prostitution and vice, the film focuses on the troubled relationship between a gangster and his moll, Tokiko, who works in a company typing pool during the day. Her rival, the typical good girl, works in a record shop and is concerned about her younger brother?s drift towards crime.