When Takeo is released from prison for attacking the rival yakuza lord, Handa, the last thing on his mind is taking over the position of his recently deceased father, leader of the Asahina clan. He and his older brother Aikawa entertain the idea of falling in love with eligible young women and leaving the yakuza life altogether. But their exit proves more difficult than planned when their rival clan steps in to exact revenge.