Kinta is caught in the mesh of poverty and opts out by joining the local yakuza gang. His greed draws him into the drug dealing, pimping, and racketeering that fill the gang's coffers. One day he is given the legitimate job of tending the pigs owned by his mob boss, which live on the slop thrown out by the neighborhood's American military base. Kinta's girlfriend begs him to go straight and settle down, but he can't see a future in it.