Abashiri prison is located in the coldest place in Japan. Two men are handcuffed to one another. One of them tried to flee his poor farmer?s life by joining a yakuza gang. The other is a hardened underworld gangster who already has five crimes to his name. Despite their hatred for one another, they join forces in a risky escape. Still cuffed to one another, their pursuers? bullets whistle in their ears.