A hitman hired by a gang to whack a rival boss makes his escape with his sidekick on completing the contract. But they?re caught by thugs from the rival gang before they can board the getaway plane. Making a narrow escape, they end up at a cheap inn for truckers near Yokohama. Having arranged their passage on a boat bound out of the country, they are forced into an explosive showdown with killers from the rival gang just before they are due to set sail.