The storyline focuses on the rivalry between the all-female gang the Alleycats, led by the sultry Mako, and the brazen young men who form the Eagles, headed by the ultra-cool Baron. When one of the Alleycats turns down the advances of Eagle Susumu in favour of her half-black boyfriend Ichiro, Baron's memories of his sister's rape by a group of halfbreeds spurs on the Eagles to rid the town of its mixed-race population.