After being cruelly set up and deceived by Sugimi, a detective in cohorts with the mob with whom she was whole-heartedly in love, Matsushima's desire for revenge knows no bounds. Her failed attempt to stab him lands her in jail, where, to Sugimi's surprise, she refuses to testify against him. But now the sheer fact that Marsushima knows so much makes her a liability and Sugimi joins forces with the Japanese mafia to orchestrate her death in prison.