Sahei Inugami, powerful head of the Inugami clan, dies in his mansion at the venerable age of 81. In his youth, Sahei was rescued from poverty and certain death by a Shinto priest. But after Sahei?s death, his debt of gratitude with the priest unleashes a curse provoking a series of strange, appalling murders, while the members of the Inugami family become embroiled in a desperate fight for his fortune.