A policeman is murdered and his gun, stolen, used to commit the next crime. Detective Kashiwagi, who is leading the investigation, learns that the author of the killings ?walks like a dead man?. Kashiwagi runs into Date, a former correspondent in the Vietnam War. There, Date discovered hell and something snapped in his mind.