Bandai owns a discoteque that?s going downhill fast. As if that wasn?t bad enough, he doesn?t have the money he owes the local yakuza. He comes up with the solution of robbing the gangsters and puts together a team of other unfortunates affected by the economic decline. The heist goes wrong and the yakuza start looking for its authors, contracting a group of hired killers for the job.