Noriyuki Kunihiro is a yakuza just out of prison, where he was doing time for a double murder. Although his former sidekicks try to tempt him back into the fold, he prefers to work in construction. Finally, his friend Naoto convinces him to accept the job of driver for the Myojin clan. During a visit to another yakuza clan, the Myojin are taken captive, tortured and humiliated, leaving Noriyuki no option but to come to the rescue.