One day, middle-aged Goda arrives home to find that the woman with whom he has been living for some time has killed herself. Depressed, he starts drinking heavily, unable to understand why she did it. He runs into Chisato, a drug addict and member of a gang that sets upon him and beats him up, sending Goda off in search of a firearm and revenge.