Monika, since her accident some three years preciously, has been confined to a wheelchair. Her daugther Julia makes a film about her mother as part of a school project. Monika thought her biggest fear was seeing herself on screen as a woman in a wheelchair, but finds it a greater challenge to accept that her daugther is now a woman, who must soon go her own way. a mixture of pain and humour, and dignity and weakness, this is a simple story of love between a mother and daughter.