When Soledad is ditched by her boyfriend, she resolves to spend the next three years of her life single to avoid suffering another let-down in love. Soledad -who almost constantly believes herself to be ill- meets a man with whom she unexpectedly hits it off, but just then her ex calls saying he wants to get back together, obliging her to make a decision. A mother concerned about her image who?s always on the phone but never visits, a father she hardly sees and the partner and confidant with whom she shares premises complete Soledad?s abysmal and fascinating world.