This is a movie about compassion, forgiveness and atonement. In the autumn of his life, Thomas leads a simple, isolated life in his below-street-level apartment, accompanied by a radio, a chessboard, and a photo of his wife. He doesn?t venture out very often, and when he does, the outside world reminds him of his advanced age, his loneliness, and times he would rather not remember. His feels like a never-ending story; and to make himself whole, Thomas has to face his past. "I am old, and life is long."