Short film made by the President of Cannes Festival, Gilles Jacob. "This is a false biopic. I wanted to retrace the itinerary (from birth to old age) of a real person (in this case the current director of Cannes Festival, Thierry Frémaux) using scenes from famous films. Even if they don't know the hero, I hope that the spectators will have fun following his adventures and trying to guess what films the extracts come from and their directors," explains Gilles Jacob.