Babylon, 2003. Thousands of bodies lie unidentified, their families desperate for answers. The Mass Graves of Iraq are exposed. Southern Iraq, 1991. Imprisoned as a suspected traitor, Ibrahim's innocence is destroyed by the brutality of Saddam's genocide. Finding comfort in his faith and visions of his family, Ibrahim guides the other prisoners in finding their freedom, before they are laid to rest In the Sands of Babylon.