Charley Gilson is a buffalo hunter who kills for pleasure. Sandy McKenzie, on the other hand, is tired of killing but agrees to become Charley's partner when his cattle are wiped out in a stampede. Charley murders some Indians to steal their mules, taking an Indian woman and her son captive. The presence of the woman causes tension and Gilson becomes increasingly deranged, till one night Sandy rides off with her. Some time later, Charley comes across them again while they?re trying to take supplies to the Indian reservation.