Joe Collins, a security expert working in Hamburg, decides to clear out three safe deposit boxes rented by criminals. He sees his chance when he?s hired to install a new security system and, enlisting the help of prostitute Dawn Divine, pulls the heist off successfully. But the drug dealer, the mobster and the crooked army sergeant they?ve swindled aren?t about to take things sitting down.