Theresa, a teacher of deaf-mute children during the day, starts to haunt singles bars at night in her quest to find the "perfect man". Her initial craving for sex closely followed by drugs leads her into dangerous situations contrasting with her safe, boring school and home life. She has affairs with a good man who loves her, a tough guy whose sadistic tendencies turn her on, and a crazy bisexual.