Sportswriter Steve Taggart is doing a series on compulsive gambling. But he himself is seriously bitten by the bug and heavily indebted to a loan shark. Coming to terms with his problem, he turns to Gamblers Anonymous. He later tries his luck on a slot machine and wins. Taking his earnings to the casino, the incredible streak continues and he bags enough money to cover his debt and set up a trust fund for his daughter. Though tempted to keep on gambling, he leaves, determined never to gamble again.