Libertad, enriqueta, Maricarmen and albert evoke the years in which their mothers and their aunt were in Barcelona's Les Corts prison, a period tinged with innocence, helplessness and sadness.
Their childish stories submerge us in a world of which the protagonists are their memories, oblivion and the passing of time. In this pendular movement between past and present, memory proliferates, consumes itself and disappears.