William whose wife Anne is in prison finds himself alone with her dog and has to look after him. But because he holds him solely responsible for the situation, he can no longer tolerate this bloody dog. When the animal suddenly disappears in the forest, William's everyday life is disturbed and he decides to go looking for him.