María del Carmen is a housewife 50 years old from the suburbs. She discovers she has a gift: she can do puzzles very well. Then she meets Roberto. He is a 60 years old multimillionaire that wants to be part of the Worldwide Puzzle championship in Germany. They are a great unbeatable couple. This fact comes with a barrage of desires and questions, how can her life go on in this situation? Exactly the same, impossible.