After being fired from his job, Norberto tries his luck as a real estate agent, but puts off telling his wife. His new boss advises him to take an assertiveness course to overcome his shyness, and Norberto starts taking classes in an acting workshop for beginners. While he works toward the quarterly performance, although Norberto fails to get his wife and clients to believe anything he says, he does find out that he?s very good at lying to himself.