Santiago leaves his family. The judge has instructed him not to approach his wife and children. Because of this and of his lifestyle, he?s ?obliged? to work in a friend?s bar. He gets the sack. At his lowest ebb, wandering the streets of Madrid, he?s forced to take a close look at his situation and the need to change or die.