Gabino, a youngster who drives a removal van in Mexico City, lives, albeit set around a distant relationship, with his mother, Teresa. She wishes Gabino was like Miguel, the elder son who never visits them. When Teresa?s mother dies alone in her house, it?s not until two weeks later that she and Gabino find the body and bury it without telling anyone.