Juan, an obsessive photographer, lives in isolation from the world and has kept his former wife and their son away from everyone in the endless space of Argentinean Patagonia. His paternal role is threatened when Mar, whom he has thrown out of the house because he suspects she has been unfaithful, wants to leave and take their young son, Martin, with her. Now his obsession is becoming an illness with criminal overtones.