Film director Juanma Bajo Ulloa receives the assignment of shooting the farewell of rock band Distrito14, a cult group yet unknown to most that, after 25 years on the road, announces its last concert. But unexpectedly for him, it will become one of the most exciting events in his career and he decides to transform the original proposal into a full tribute to a lifestyle that seems to be endangered.