Abel is a lonely man in his forties hired to collect bad debts. Although he makes good money, his job is anything but gratifying. His dream is to leave it all behind and move with his son to a house near the sea. Nevertheless, since he lost his wife in a traffic accident, he doesn't exactly lead an exemplary life; quite the opposite in fact. Kay has spent her whole life on the streets. When she was four, her father, Sebas, was already using her as an accomplice in his swindles. Now, barely twenty, she makes a living ripping people off. She's fed up with it all, but theft is her way of life, the only way she knows. Chance unites Abel and Kay. The attraction is immediate. They join forces on a heist. The thing is dangerous, but the potential rewards are great.