For 25 years a crime has remained indelibly impressed upon Benjamín Espósito?s mind. Now, in his maturity, he decides to take a look back at the occurrence; to relive that past of love, death and friendship. But these memories, set free, gone over around a thousand times, will change his view of that past. And they?ll re-write his future in the doing.