During the course of one day and night, seven children wander the streets in an urban odyssey. But not all of them will find their way home. Dawn breaks and it?s the same day but now we experience the journey from the viewpoint of their five mothers. Over the course of their respective journeys we understand that they are as lost and defenceless as the children they care for. And by night?s end, one of them must face her worst nightmare.